Tuesday 18 October 2011

Oh, hi again!

Tänkte nu när jag lugnat ner mig lite skriva lite mer om septumet!
Jag skulle först gå dit själv, men så visade det sig att Alma kunde följa med och jag tror, hade hon inte gjort det hade jag nog varit ännu mera nervös och kanske inte ens gjort det (eller jag hade betalat för det så jag hade förmodligen lidit igenom det) Men hon var ett sådant otroligt bra stöd även då hon inte vågade kolla på nålen. Ingen av oss vågade kolla på nålen...Så tack fina fina Alma för att jag fick krama sönder din hand!!!<3

Och för er som inte vet är detta en Septumpiercing! Sitter alltså mellan näsborrarna.
Och jag älskar min!
Som sagt så får ni se min när den är helt helt läkt då den är lite sne nu p.g.a svullnad ;)

1 comment:

  1. x) haha känner mig som ett så starkt stöd...fega jag ;) du e cool du frida!! det var ett sant nöje att följa med :) <3

    ReplyDelete